Saskia en de dieren!

• Jennifer)

Ook van mij veel sterkte voor Saskia…Gandr, het lijkt me eigenlijk wel leuk om van ons allen een leuke kaart naar Saskia te sturen, maar ik begrijp natuurlijk dat jij haar adres niet wil/kan/mag geven/sturen?..Dus een vraagje voor jou : Zou jij een leuke kaart voor ons aan Saskia willen geven? Een kaart zoals…veel sterkte of..we denken aan je of zoiets..Namens de “prikborders”….zou ik hartstikke tof van je vinden..ik zou het natuurlijk heel graag zelf willen doen, maar ik heb haar adres niet…Ik vind het echt zo'n rotsituatie, waar ze inzit..niet te geloven!

Ik hoop dat alles snel weer goed komt..krijgt ze voor een woning geen urgentie omdat ze in verwachting is? Ik hoop het! Groetjes Jennifer

Ps : vinden jullie dit allemaal ook een goed idee?

• marijke

Hoi Jennifer) en Gandr en iedereen,

Ja, lijkt me een goed idee, ze moet het nu heel moeilijk hebben, zo'n situatie is je haast niet voor te stellen. We zijn zo gewend om een redelijk dak boven ons hoofd te hebben, en dan in die omstandigheden. Ik kom hier nog niet zo lang en dan lees ik meestal alleen de berichtjes, dus denk je wellicht waar bemoeit ze zich mee, maar dit trof me meteen. Misschien kunnen we haar als ze weer internet heeft allemaal een virtuele kaart sturen naar haar internetadres, gewoon als steuntje in de rug voor haar moeilijke situatie. Ik dacht dat ik las dat ze een internetaansluiting zou krijgen. Dan hoeven we haar adres niet te weten en kunnen we haar toch wat sturen.

groetjes

marijke

• Sandra21

Goed idee van die kaart! Wist niet dat ze in verwachting is, nu is het helemaal rot! Laten we met z'n allen duimen! En dat de vermagerde kat straks ook lekker met de anderen meespeelt! Fijn dat ze zo'n vriendin heeft als jij Gandr!

Ik hoop op een eind goed, al goed en een gezonde baby!

Sandra

• Gandr

Hallo iedereen die gereageerd heeft, nou als ik dit allemaal aan Saskia voorlees ik denk dat ze dan wel heel even een brok in haar keel zal krijgen… (maar haar kennende, laat ze natuurlijk niet merken… LOL)

Ik heb wel even met Saskia gesproken en ze vond het heel erg leuk dat er aan haar gedacht werd.

Wat de woning betreft, ze moest er per 1 januari uit en ze kreeg de sleutel van de nieuwe woning laat, deze verhuurder wist haar toch met allerlei smoesjes op een afstand te houden tot ze inderdaad ja moest zeggen, omdat ze geen andere uitweg meer zag, en toen sloeg dus de houding van deze verhuurder om…

Channah, Saskia heeft gelukkig zelf ook al bedacht dat er een bureau voor Rechtshulp is en het contact is daarmee al opgesteld. Daarover hou ik je op de hoogte.

Wat betreft de kaart… Superleuk idee! Enne, ik kan wel even ook een kaartje namens jullie allemaal naar haar sturen hoor. Zeg ik natuurlijk niets tegen Saskia, want dan is de verassing weg… LOL

Maar ook een virtuele kaart zal ze erg op prijs stellen denk ik. Hou er echter wel rekening mee dat de kaart meestal maar een beperkte tijd opgeslagen blijft dus verstuur het niet te vroeg. Saskia krijgt 19 februari (als alles meezit) weer internet en kan ze dus ook weer bij haar email. Ik heb haar email adres op het ogenblik nog niet, vanwege een enorm computer probleem afgelopen kerst ben ik toen alle adressen kwijtgeraakt, en daar stond die van Saskia ook tussen. Maar ik kan er wel achterkomen hoor. Dan zal ik hem wel doorgeven aan iedereen.

Wat zal ze opkijken!

Jongens ik denk dat dit Saskia echt heel erg goed zal doen. Echt heel fijn.

Enne maken jullie maar geen zorgen over de kat, die eet lekker al zijn eten op en ik kan hem zelf gewoon aanraken en alles, dus dat komt allemaal ook op zijn pootjes terecht. De katten kunnen hier gewoon blijven zolang als dat het nodig mocht blijken. Ik doe daar echt niet moeilijk over.

Oh ja… ehm even kijken wie er ook alweer vroeg in welke omgeving Saskia een huisje zocht… Hilde… Wel een goed idee, zal het aan haar voorleggen, kan ze mij via de telefoon wel even doorgeven wat ze exact zoekt… Wie weet werkt het. Het moet in ieder geval in Apeldoorn zijn, want daar werkt haar man. En aangezien ze geen auto hebben…

Hoe dan ook, heel erg leuk dat jullie allemaal zo meedenken en meeleven, ik ga het morgen even doorgeven aan Saskia, ik hoop dat ik dan wel dit bord weer opkom want dan kan ik jullie ook meteen haar reactie laten weten. Die wel goed zal zijn, daar twijfel ik niet aan.

Ik hou jullie op de hoogte enne, ik ga morgen even stiekum kijken voor een kaartje en dan zal ik daar even jullie namen in vermelden oké?

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Jennifer)

Hartstikke leuk Gandr, dat je een kaart wilt sturen! Je bent een schat!

Als we toto minstens 19 februari moeten wachten vind ik het nog zo lang duren..

Alvast heel erg bedankt!! En natuurlijk, zodra je haar email hebt, hoop ik dat ze ook veel kaartjes in haar digitale brievenbus zal krijgen! Groetjes Jennifer

• Channah

Hallo Gandr,

Je bent een geweldige vriendin voor Saskia!

En wat die kaart betreft: zet je mijn naam er ook op?

Groeten van Channah

• Gandr

Ik zet idereen hun naam erop die hier gereageerd heeft, dus ook die van jou Channah. Saskia zal echt heel erg opkijken denk ik… Ik heb al een leuke kaart in gedachte, ga hem vanmiddag even halen. Zal haar vanavond even bellen dat ze zoveel reacties heeft gehad.

En wat betreft goede vriendin… Ach het het is meer de opvoeding die ik meegekregen heb. Hoewel mijn ervaringen in het verleden altijd toch wel “wat minder leuk” uitpakten als ik iets voor anderen deed, ben ik het toch blijven doen. Vind het niet meer dan normaal om anderen uit de brand te helpen als je dat kan. Hihihi, mijn moeder zei vroeger altijd wel tegen me dat ik er toch maar een beetje mee moest uitkijken met mijn hulpvaardigheid… Hoe dan ook, die is altijd gebleven, ondanks dus mijn ervaringen waarmee ik ergens toch een behoorlijk wantrouwen heb opgebouwd naar mensen… Ik ben een vreemde, ik weet het. LOL

Ik laat jullie nog wel even weten wat voor een kaartje het geworden is.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Saskia via telefoon

TE GEK!

Ik vind het echt heel leuk fijn dat iedereen zo aan me denkt…

Echt heel leuk.

Wordt er stil van ik vind het echt leuk…

Groetjes,

Saskia M.

Hihihi, schrokken jullie even he, maar ik heb Saskia aan de telefoon en dit was haar eerste reactie… We houden jullie op de hoogte…

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Sandra21

Fijn dat het met de beesten ook allemaal goed gaat nu! Hopelijk blijft dat zo!

Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt van het wel en wee van de beesten en van Saskia en de zwangerschap natuurlijk.

Echt zwaar kl*ten dat dit nu allemaal samenvalt…

Volgens mij is Saskia een taaie en dat siert haar zeker nu!

Ik wou dat ik wat voor haar kon betekenen…

groetjes Sandra

• Gandr

Nou Sandra,

Saskia is inderdaad een taaie…

En voor wat betreft wat voor haar betekenen… Wel, het feit dat je naar haar vroeg is voor haar al heel erg leuk gweest. Ook dat de andere zo meeleefden maakte het voor haar al een stuk beter. Ze is er erg blij mee. En als ze de kaart krijgt, nou dan zal ze nog blijer zijn denk ik (Wat? Weet ik wel zeker LOL)

Ik stuur de kaart morgen weg, met een beetje mazzel heeft ze die dan vrijdag. (Je weet het hier maar nooit met de boot enzo…)

Ik heb iedereen hun naam vermeld erop en ik laat zeker nog weten wat ze ervan vond. Ik hou jullie ook op de hoogte van de rest van de vorderingen. En de katjes, nou die gaan lekker hun gang hoor, alsof ze hier altijd al gewoond hebben LOL. 's Avonds is het hier een race circuit voor vijf jongste katten. Is ook veel leuker toch om met zijn vijven te crossen dan met zijn drieën LOL. A passant wordt er nog een poging gedaan om wat knabbels van Gijs te pikken, die op het ogenblik in een grote bench verblijft, ten eerste omdat ik zeker wil zijn dat hij eet, ten tweede omdat hij dan zo toch ook de kans krijgt om een beetje de kat uit de boom te kijken voor hij zich in het beestengewoel stort.

Chiel komt af en toe voorzichtig even beneden een aanslag plegen op mijn planten… (Die zijn dus echt niet blij met al die katten, die worden langzaam opgevroten LOL) En ach ik geloof dat Shaardul zijn eerste echte vaste vriendinnetje gevonden heeft in Lyla. Lilly heeft vanacht stevig liggen ronken op mijn bed… Wat uitzonderlijk zou zijn heb ik begrepen van Saskia. Chiel heeft nog niet boven mijn hoofd rondgehangen… (Lijkt me ook erg zwaar met zijn gewicht, LOL) maar dat komt nog wel. En verder worden de staarten van Jessy en Jamahl belaagt, want die zwabberen zo leuk! Jessy probeert steeds toenadering te vinden met Lyla, die daar geen raad mee weet. Jamahl heeft sterke interesse getoont in Gijs… Iets waar Gijs dus absoluut niet blij mee was. Ondanks dat hij al meerdere malen Jamahl op de snuit gehengst heeft schijnt Jamahl hem wel aardig te vinden. Begrijp die hond niet hoor, misschien is hij wel in voor een beetje SM, maar ja is dan ook een Staff he, dan heb je dat. LOL

Affijn, voor zover de dagelijkse update over de kattenbende die hier logeert. Ze vermaken zich uitstekend, dus dat zit allemaal wel goed. Denk ook niet dat het nog ten nadele zal veranderen… Is weer eens wat anders, 8 katten in huis. Overal waar ik kijk zie ik katten slapen, eten, spelen of gewoon zitten. Ik heb een klein pension, maar goed dat ik er papieren voor heb. ;-)

Groetjes,

Gandr & Beestjes