Hallo iedereen die gereageerd heeft, nou als ik dit allemaal aan Saskia voorlees ik denk dat ze dan wel heel even een brok in haar keel zal krijgen… (maar haar kennende, laat ze natuurlijk niet merken… LOL)
Ik heb wel even met Saskia gesproken en ze vond het heel erg leuk dat er aan haar gedacht werd.
Wat de woning betreft, ze moest er per 1 januari uit en ze kreeg de sleutel van de nieuwe woning laat, deze verhuurder wist haar toch met allerlei smoesjes op een afstand te houden tot ze inderdaad ja moest zeggen, omdat ze geen andere uitweg meer zag, en toen sloeg dus de houding van deze verhuurder om…
Channah, Saskia heeft gelukkig zelf ook al bedacht dat er een bureau voor Rechtshulp is en het contact is daarmee al opgesteld. Daarover hou ik je op de hoogte.
Wat betreft de kaart… Superleuk idee! Enne, ik kan wel even ook een kaartje namens jullie allemaal naar haar sturen hoor. Zeg ik natuurlijk niets tegen Saskia, want dan is de verassing weg… LOL
Maar ook een virtuele kaart zal ze erg op prijs stellen denk ik. Hou er echter wel rekening mee dat de kaart meestal maar een beperkte tijd opgeslagen blijft dus verstuur het niet te vroeg. Saskia krijgt 19 februari (als alles meezit) weer internet en kan ze dus ook weer bij haar email. Ik heb haar email adres op het ogenblik nog niet, vanwege een enorm computer probleem afgelopen kerst ben ik toen alle adressen kwijtgeraakt, en daar stond die van Saskia ook tussen. Maar ik kan er wel achterkomen hoor. Dan zal ik hem wel doorgeven aan iedereen.
Wat zal ze opkijken!
Jongens ik denk dat dit Saskia echt heel erg goed zal doen. Echt heel fijn.
Enne maken jullie maar geen zorgen over de kat, die eet lekker al zijn eten op en ik kan hem zelf gewoon aanraken en alles, dus dat komt allemaal ook op zijn pootjes terecht. De katten kunnen hier gewoon blijven zolang als dat het nodig mocht blijken. Ik doe daar echt niet moeilijk over.
Oh ja… ehm even kijken wie er ook alweer vroeg in welke omgeving Saskia een huisje zocht… Hilde… Wel een goed idee, zal het aan haar voorleggen, kan ze mij via de telefoon wel even doorgeven wat ze exact zoekt… Wie weet werkt het. Het moet in ieder geval in Apeldoorn zijn, want daar werkt haar man. En aangezien ze geen auto hebben…
Hoe dan ook, heel erg leuk dat jullie allemaal zo meedenken en meeleven, ik ga het morgen even doorgeven aan Saskia, ik hoop dat ik dan wel dit bord weer opkom want dan kan ik jullie ook meteen haar reactie laten weten. Die wel goed zal zijn, daar twijfel ik niet aan.
Ik hou jullie op de hoogte enne, ik ga morgen even stiekum kijken voor een kaartje en dan zal ik daar even jullie namen in vermelden oké?
Groetjes,
Gandr & beestjes