Hoi hoi hoi!
ik heb nogmaals een check doorgevoerd om te kijken of het echt niet mogelijk was om jou ook een video te sturen naar hotmail… Blijkt wel te kunnen, alleen mag die dan niet te lang zijn. Hotmail laat maar een bepaalde hoeveelheid toe en als de groote van de mail te groot blijkt te zijn, dan lukt het dus niet. Ik weet in ieder geval dat ik nu onder de 5 minuten moet blijven. Ik zal dus in de video naar jou moeten snijden… :-( Maar dat geeft niet, ik voer de dieren tenslotte meer dan 1 keer dus ik kan ontbrekende delen dan altijd nog na sturen. Maar het kan dus wel. Ik ga morgen de eerste opname starten… Kijken of jij die ook ontvangen kan dan. Laat je het me wel weten?
Oh ja, enne ik heb een webpagina waar al mijn diertjes op staan, alleen die is nof niet geheel klaar. Ik ben er nog aan het werk mee. Want ik vond de indeling toch niet leuk genoeg. Maar je kan er wel vast gaan kijken, het is op het ogenblik allemaal nog in het engels, maar aan de nederlandse site wordt ook hard gewerkt, hoewel de foto's dan wel hetzelfde zullen blijven, alleen het engels is dan weer terug gezet in Nederlands. (Engels omdat ik ook met veel engelssprekende mensen op het internet praat…)
De URL is:
http://www.geocities.com/gandrmellisant/index.htlm
het kan zijn dat er een soort foutmelding komt, gewoon op ja drukken hoor, dan mis je niets, is iets in mijn Java schijnt… Zegt Yahoo tenminste, maar ik denk dat het meer aan Yahoo ligt LOL
Oké dat was het weer even van mijn kant. Morgen meer nieuws en video's van mijn diertjes.
Welterusten enne
Groetjes,
Gandr & beestjes