Saskia en de dieren!

• Jocelin

Hihi, ik zie het helemaal voor me Gandr die beeestenboel bij jou thuis. Je moet zeker ook bij elke stap die je zet, kijken of er geen hond/kat onder je voeten zit ;~). En ach je plantjes, er zijn ook heel mooie zijden examplaren te koop. LOL

Ik heb inderdaad de indruk dat Saskia een taaie is, maar ze krijgt nu wel heel veel tegelijk voor haar kiezen. Zo kan ze niet van haar zwangerschap genieten, en dat is heel erg jammer, want zo vaak ben je meestal in je leven niet zwanger. En het zou een hele mooie periode van je leven moeten zijn. Zo heb ik het althans ervaren.

Ik duim voor haar!

Jocelin

• Sandra21

Zou het niet leuk voor ons zijn als jij een paar foto's maakt van alle beesten zodat wij ze ergens op internet kunnen bekijken.

Ik kan me al wel een beeld vormen met al je verhalen, maar met plaatjes erbij is het helemaal top!

Sandra

• Gandr

Ik zal mijn beste doen… Er is hier relatief weinig licht inval voor zowel mijn digitale camera als de webcam… En haar katten zijn allemaal donker getekend! LOL Maar ik was dat toch al van plan, voor Saskia zelf ook als ze straks weer internet heeft… Ik ga eens even kijken hoor. Als ik wat gevonden heb, laat ik het iedereen weten oké…

Kaartje naar Saskia is overigens onderweg. Met al jullie namen erop. Zal ze zeker weten wel leuk vinden.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Jennifer)

Te gek! Heel erg bedankt Gandr, voor de moeite!

• Gandr

Nou ik heb even gekeken hoe het nu met het licht gesteld is, en de katten zijn zichtbaar… Dus wie geïntereseerd is, ik kan een klein videotje maken en dan doorsturen naar de mailbox als je dat leuk lijkt. Ehm alleen bij hotmail weet ik dat het niet werkt… Voor zover mij bekend. Ik weet nog niet hoe ik een videotje op een webpage zetten kan, maar als ik daar achter ben, zet ik hem erbij. Kan iedereen kijken naar de katjes en hondjes… LOL

Laat het me maar even weten wie een videotje wil.

Oh ja, vandaag is Gijs ook voor het eerst even uit de grote kennel geweest, hij is nog wel erg schuw, maar ik wil hem steeds een poosje eruit laten zodat hij eerst even rustig wennen kan. Want ik moet er toch niet aan denken als hij naar de zolder vertrekt en ik hem dan met geen mogelijkheid meer aan het eten krijg omdat hij dan weer zo angstig gaat lopen doen… Hoewel, ik zit erover te denken hem gewoon los te laten lopen in huis en dan maar kijken wat het wordt… Hij is een stuk rustiger dan dat ik van Saskia vernomen heb… Ik kijk nog wel even… Hoe dan ook, wie een home made video filmpje zien wil van hoe het er bij mij aan toe gaat, kan mij dus mailen.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Bettina

Hoi Gandr,

Wat een ellende allemaal voor Saskia en haar gezin, zeker tijdens hun zwangerschap. Wij hopen in ieder geval dat er snel een oplossing voor hun komt, zodat het gezin weer snel herenigd kan worden. Wens Saskia en haar man maar heel veel sterkte toe namens ons. Ik baal wel dat ik te laat op het prikbord heb gekeken, want dan had ik ook via het kaartje kunnen laten weten dat wij ook met hun meeleven. Misschien dat dit nog goed komt wanneer je ook ons berichtje aan haar laat weten. Tevens hebben hun huisdieren die bij jou logeren gelukkig een heel goed onderkomen. Voor dat ze bij jou kwamen moesten ze wel een eindje reizen. Breek in ieder geval niet je nek over al die dieren. Gelukkig kunnen ze het bijna allemaal met elkaar vinden, ik hoop dat die andere twee het ook snel leuk vinden, zodat iedereen lekker met elkaar kan spelen. Ik hoop alleen niet dat aan het einde van de loggeerpartij het hele huis afgebroken is. Je mag als dat mogelijk is mij zeker een video'tje sturen, dan kunnen we even lachen om die drolletjes.

Jij ook heel veel sterkte toegewenst namens ons.

Groetjes

Bettina & Patrick

Rakker & Binky

De parkieten & de hamster

• Sandra21

Nou ik heb dus hotmail en dan wordt het niks he?

Wat een problemen met die Gijs zeg! Blijft die nu bij jou wonen als Sas weer woonruimte heeft?

Moeilijk hoor om al die namen van de beesten te onthouden, al vind ik Gijs en Giel wel makkelijk.

Nou ik hoop voor je dat alles op z'n pootjes (haha) terecht komt met Jamahl en ook met Gijs.

Blijf schrijven, je schrijft ontzettend leuk hoor!

Sandra

• Carmen

Jeetje, zo ben je er even niet en wat is er dan veel gebeurt zeg!! Wat een klote situatie voor haar. Ik hoop dat ze op tijd een mooi huisje vindt. want wat een lamzak die verhuurder. Ongelofelijk. Ook namens mij heel veel sterkte voor haar.

Carmen

• Gandr

Hoi hoi hoi!

ik heb nogmaals een check doorgevoerd om te kijken of het echt niet mogelijk was om jou ook een video te sturen naar hotmail… Blijkt wel te kunnen, alleen mag die dan niet te lang zijn. Hotmail laat maar een bepaalde hoeveelheid toe en als de groote van de mail te groot blijkt te zijn, dan lukt het dus niet. Ik weet in ieder geval dat ik nu onder de 5 minuten moet blijven. Ik zal dus in de video naar jou moeten snijden… :-( Maar dat geeft niet, ik voer de dieren tenslotte meer dan 1 keer dus ik kan ontbrekende delen dan altijd nog na sturen. Maar het kan dus wel. Ik ga morgen de eerste opname starten… Kijken of jij die ook ontvangen kan dan. Laat je het me wel weten?

Oh ja, enne ik heb een webpagina waar al mijn diertjes op staan, alleen die is nof niet geheel klaar. Ik ben er nog aan het werk mee. Want ik vond de indeling toch niet leuk genoeg. Maar je kan er wel vast gaan kijken, het is op het ogenblik allemaal nog in het engels, maar aan de nederlandse site wordt ook hard gewerkt, hoewel de foto's dan wel hetzelfde zullen blijven, alleen het engels is dan weer terug gezet in Nederlands. (Engels omdat ik ook met veel engelssprekende mensen op het internet praat…)

De URL is:

http://www.geocities.com/gandrmellisant/index.htlm

het kan zijn dat er een soort foutmelding komt, gewoon op ja drukken hoor, dan mis je niets, is iets in mijn Java schijnt… Zegt Yahoo tenminste, maar ik denk dat het meer aan Yahoo ligt LOL

Oké dat was het weer even van mijn kant. Morgen meer nieuws en video's van mijn diertjes.

Welterusten enne

Groetjes,

Gandr & beestjes