Aan allemaal ....

• Channah

NOU KONNI, ZORGELIJK HOOR! MISSCHIEN IS DE AANSCHAF VAN EEN KANARIE WEL EEN GOED IDEE, OM DE AANKLACHT VAN DISCRIMINATIE AF TE WENDEN.

OVERIGENS: ‘BLOND’ SCHRIJF JE MET EEN T, VOLGENS BLONTJES DAN. ;-) ;-) ;-)

JA, HELAAS, IK BEN NIET BL0NT, MAAR ZWARD. DISCRIMINEER JE MIJ NU OOK?

GROETEN VAN CHANNAH, DIE HET GEZEIK OP DE PRIKBORDEN (DIEREN- EN KATTEN-) MEER DAN BEU IS.

• Axel

Hoi Konni,ik las het ja, slangen toch? Daar weet ik helemaal nix vanaf. (Van slangen.) We hebben 3 katten waarvan 1 gewone boederij kat Boris en die is zwart met witte voetjes en een wit puntje aan z'n staart en 2 noorse boskatten Sam en Woody,de ene is een silver-tabby en de ander brown-tabby mackarel. En natuurlijk de hond Remi en dat is een kruising en hij is licht zwart. (in de zon zit er een bruine glans op) met een beetje wit hier en daar. Woon je in Zutphen?

Groeten Axel.

• konni

Hoi Axel

Ja ik woon in zutpehen….hoezo? bekend daar?

En ja ik heb slangen maar nog een hele dierentuin erbij,dus je kunt beter even op mijn homepage gaan kijken,anders moet ik zolang typen lol

groetjes konni

• konni

Ha Channa

Zward haar? mmmmmmmmmm ligt aan de kleur ogen……………..blaauu (hier moest ik even over nadenken lol) kan grun (jeeeeez dat valt niet mee) weer niet

ingewikkeld hoor.

Zouden er gele kanaries zijn met groene ogen?

of groene kanaries met gele ogen?

Ik snap het niet meer

groetjes van een kunstmatig intelligent melk-boeren.honde.haarige konni

• Channah

Ha Konni,

Mijn haar is zward en mijn ogen zijn grun: dat heb je goed begrepen!

Van kanaries heb ik geen verstand, wel van eksters! ;-)

Groeten van Channah

• konni

Lollig zijn we he?

groetjes konni

• Rob

De webmaster inschakelen????

Hmmmmm…….dat zal wel een oplossing zijn ja.

Ik kan nu geen enkel nieuw onderwerp ontvangen.

Komt dit door die ene discussie?

Ik weet het niet…..

• ANITA

IK WORDT ZO ZIEK VAN DAT DOMME GEDICUSEER OVER WEL NIT ZUS EN ZO EN BLA BLA VLA

KAPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZUCHT

• Rob

GELIJK HEB JE :-).

• Axel

Hoi Konni, daar ben ik geboren en getogen al woon ik nu alweer 9 jaar in Apeldoorn. Ik heb je homepage ondertussen bekeken,mooi gedaan hoor!

Groeten Axel