Aan allemaal ....

• Channah

Zo Konni, je woont dus in Zutphe. Mooie stad, met de oudste bibliotheek van Nederland: de Librije. En nu ben ik meteen in de kerststemming. Lekker met dit warme weer! Ik was namelijk een paar jaar geleden op jullie kerstmarkt met mijn gehandicapte zusje en een vriendin. Leuk was dat!!!!! En als ik geweten had dat er ook een dierentuin ;-) was, dan waren we daar natuurlijk ook even langs gegaan…..

Groeten van Channah

• konni

Dank je wel Axel,ben er nog wel mee bezig,ik wil graag mijn babyslangenfoto´s er bij op zetten.Die foto´s had ik voor even op een andere provider gezet om iedereen mee te laten genieten van de geboortes.

groetjes konni

P.s Ik mag dus er van uitgaan dat de url werkte hoera lol

• konni

Ach ja zeg

In deze dierentuin waren jullie van harte welkom geweest.

Plus dat mijn huis met kerstversiering nog leuker is dan de kerstmarkt

Tsja duitse achtergrond en veel amerikaanse invloeden he lol.

Ik bak nog net niet zelf mijn koekjes haha.

groetjes konni

• Marieke (vd Labrador)

Nou nou nou, dat gaat wel erg ver zeg….zo te doen

tegen Bonnie die niets wist over Anita….

dat zegt meer over jou dan over Bonnie !!!! ;-)

Groeten Marieke

En kunnen we nou weer allemaal lief zijn aub.?

• Marieke (vd Labrador)

Graag

• Marieke (vd Labrador)

Lees eerst eens goed wat ik voorstelde, en reageer daarna pas.

Dag dag

Marieke

• Channah

Als Bonnie niets wist over Anita, waarom ging ze dan in de aanval?

En bovendien: toen haar wel uitgelegd was, wat er met Anita aan de hand was - en daarna reageerde IK pas - bleef ze het evengoed niet nodig vinden om rekening met een ander te houden, zelfs niet als het slechts om het lezen van grote letters gaat.

Inderdaad zegt dit meer over mij dan over Bonnie: ik ben namelijk van huis uit gewend, dat het normaal is om rekening te houden met mensen, en niet alleen in je eigen kringetje.

Tja, en het ‘lief zijn voor elkaar’, dat was nou precies waarom ik zo pissig werd over deze aanval.

Groeten van Channah

• Marieke (vd Labrador)

KAN ER NOU EEN BERG ZAND OVER…..

IK TIK VOORTAAN OOK WEL MET CAPSLOCK AAN….

IK HEB AL EERDER GEZEGD DAT IK DAT BEST WILDE DOEN…

IK VROEG ALLEEN

ALLEEN

ALLEEN

ALLEEN

OF DE VERVOLGENDE TITELS, DIE IMMERS ALLEMAAL HETZELFDE ZIJN ALS DE EERSTE TITEL, MISSCHIEN IN GEWONE LETTERS MOCHTEN…..DE TITEL STAAT ER DAN NAMELIJK AL EEN KEER IN HET GROOT VOOR ANITA.

MEER NIET….

(EN TOEN VIEL HET HELE PRIKBORD OVER MIJ EN BONNIE HEEN)

GROETEN MARIEKE, DIE HET ECHT NIET SLECHT MEENT !!!!!!

• Channah

Graag zelfs: een berg zand er overheen. Ik heb hier genoeg over gezegd. En ik blijf mijn berichten voor Anita, en mijn reacties naar haar ook gewoon in kapitalen tikken.

Gelukkig doen de vaste dierenprikborders dit ook.

Groeten van Channah

• Nikita

ALS JE DE HEADERS VAN DE ONDERWERPEN ONOVERZICHTELIJK VINDT DOOR -WELLICHT!- HET HOOFDLETTERGEBRUIK, DAN KAN JE BOVENAAN IN DE ONDERWERPENPAGINA KIEZEN VOOR IN- OF UIT-KLAPPEN.

KLIK JE OP INKLAPPEN DAN KRIJG JE ALLEEN DE EERSTE HEADER TE ZIEN VAN ELK ONDERWERP. MET DAARACHTER HET AANTAL REACTIES EROP.

HEEL OVERZICHTELIJK DUS. EN MEER ONDERWERPEN PER PAGINA.

GROETJES

NIKITA (DIE ER ALLEMAAL NIET ZO MOEILIJK OVERDOET)