BILLY EN DUPPIE VERMIST!!!

• <Elysa>

Oh wat erg dat ze nog steeds niet terecht zijn, het niet weten waar ze zijn, dat maakt het zo erg!

• mitzy

We blijven hoop houden en duimen

nogmaals sterkte!

• Christiane Dammann(chrisd.)

Jeetum,het is toch godsgeklaagt,dat ze zelf van eigen grond worden weggekaapt.

Mits dat zo gegaan is(speculatie)dan is dat knap LAAG en het moet iemand zijn geweest,die weet dat die Mopsjes daar weleens vrij rondlopen,juist omdat ze NIET weglopen.

Nou oogappel ik wens je heel veel sterkte en we hopen maar op een klein wonder,want die zijn de wereld nog niet uit.

Liefs Chrisd.

• mitzy

Is er al iets bekend????

• <Elysa>

Meestal horen we daar niks meer van, elke keer het zelfde liedje…:X

• vronie

Hier een link.

http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=mopshondjes+vermist&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Ik denk niet dat zij op alle forums kan reageren.

Ik hoop dat deze lieverds,worden gevonden.

Er is wel overal het bericht geplaadsd van vermissing.

Waarom zo ze dan ook niet eens wat plaatsen,dat er nog geen vorderingen zijn of anders?

Kijk jij plaatsd toch ook die link,vronie;zo zou dus de poster zelf ook wat van zich laten kunnen weten.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Zo denk ik er dus ook over, als ze eerst hier ook een bericht plaatst van een vermissing en we leven natuurlijk met haar mee, dan willen we ook wel weten of ze nu gevonden zijn of niet!

Tja ,weet je Elysa,meestall leest men dan over de medelevens heen omdat men zo vol van zit,dat de hondjes WEG zijn.

Maar ja,ik weet ook niet wat ik zou doen als mijn grote lummel Mashjo weg was.Wel zou ik ook overal vermissing posten in de hoop,dat iemand met een andere rea komt,zo van:nou die is hier,of nou hij zit daar of daar zoiets b.v.b.snap je.Denk dat haar hoofdf er niet naar staad hoe het nu is,als ze nog weg zijn.Dan reageerd ze liever niet.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Ja dat is ook wel weer waar, ALS ze nog niet terecht zijn, is het natuurlijk te moeilijk om er over te praten/typen..