Jeeetum,wat erg zeg.Arme kleine Duppie.ik zat het met verbijstering en een draan wegpinkend te lezen.wat afschuwelijk zeg.
Hey Oogappels,ik wens je heel veel sterkte,met het verlies van jou kleine schat Duppie.
Duppietje krijgt hier zijn speciaal Kaarsje:
Kleine lieverd,dit kaarsje is geheel voor jou.VOOR een klein engeltje, een klein engeltje.
Dit is wel een verschikkelijke ondekking,om zo achter te komen.Wat voel je je dan toch machteloos.
Maar over Duppie heb je nu tenminste zekerheid.Dus voor Duppie kan je het een plek geven.Neemt niet weg,dat je nog heel erg bezorgt bent om Billytje,miss is die wel met Doppie langs de kant meegerend,je weet het niet.Toch maar hopen,dat over Billytje ten minste een goede bericht komt.
maar weet wel,dat Duppie nu over the Rainbow speeld met veel vriendjes en vriendinnetjes,wand daar is alles goed.En jou kleine Engel vooraltijd in je hard zit.
Hey oogappels,jekunt voor jou Doppie hier:http://nshrine.com/shrine/DreamcatchersValley een kaarsje plaatsen,dit Kaarsje blijft 14 dagen branden.Ik heb deze shrine speciaal gemaakt ter nagedachtenis voor alle lievelingen die van iemand heen zijn gegaan.
Hey hou je haaks daar he,we leven met je mee.
Liefs Chrisd.