wat zijn jullie positief, ik denk veel slechter, ik ga er nl wel vanuit dat ze er iets aan hadden kunnnen doen, maar dat het laksigheid was.
met iemand meelopen kan nl. niet als ze in een gesloten tuin waren
karin R 03-01-11 Schreef:
——————————————————-
> wat zijn jullie positief, ik denk veel slechter,
> ik ga er nl wel vanuit dat ze er iets aan hadden
> kunnnen doen, maar dat het laksigheid was.
> met iemand meelopen kan nl. niet als ze in een
> gesloten tuin waren.
Tja daar raak je een punt.
Maar….even dit:Ik heb ook een groooooote achtertuin en een tikkie kleinere voortuin als achter.Mijn achtertuin is een laag hek(gedaan om overzicht te houden ik heb namelijk achter een brandgang)Over dat lage hek klauterden vroeger de kinderen zo the thuin in bij mij om hun bal tehalen als ze in de brandgang aan het ballen waren of even met de honden(had toen nog Corgies)te spelen,tot dat Grote Mashjo kwam en niemand meer langs durfde,daar hij de boel bewaakt en knap herrie schopt als er iemand ook maar bij het hek blijft staan.Nou kan het,dat bij mopsenposter het terrein open ligt,dat was niet duidelijk.En mopshondjes kan je echt zo pikken.Toen mijn Corgies nog jong waren en bij mij in de achterthuin speelden werd die blue-merle corgie,ja een Teef ook gepikt,maar de reu had schijnbaar de pikker gebeten,wand er was een bloedspoor,Niet ver maar toch.Die gebeten pikker moet toch eens na een docter en dan komt naar boven dat het een hondebeet is en van waar?juist…..en zo kwam mijn meisie toch weer terug (na 3sloopende in zorg zijn weeken),puur door de beet van de reu.En op de voortuin is een open loop ingang,moet wel voor post en aanlop(visite enzo).Dus of men het nou positief of negatief bekijkt,de poster zit er toch maar mee,dat ze haar Mopsjes kwijt is.
Miss,dat die mopsjes niet beten,maar ja,dat blijft een speculatie he.
ja Karin,ik denk in mijn achterhoofd ook zo als jij,maar toch kan het zo gebeurt zijn,dat ze van het terrein zijn gepikt en miss in een auto getrokken en dan is het einde verhaal.tja of die mopsjes meelopen met iemand is een 2.
mijn hond Mashjo gaat op iedere geval met niemand mee.Zelf mijn Man heeft moiete om hem uit te laten.Hij is echt een moederskindje.
Liefs Chrisd.
Ze zijn helaas nog steeds niet terecht….
Ik heb op meerdere forums een oproep gedaan.
Bedankt voor jullie hulp.
Ik heb nog steeds de hoop dat ze terug komen.
De eigenaar van de vermiste mopsen is nog druk bezig haar mopsen te vinden.
Ze houdt marktplaat e.d in de gaten.
Ze komt er vele vage advertenties tegen.
Ook heeft ze de media ingeschakeld.
Hart van Nederland heeft een opname gemaakt.
http://www.hartvannederland.nl/nederland/gelderland/2011/mopshondjes-gestolen/?sms_ss=email&at_xt=4d2828a20b0a6122%2C0
Gisteravond kregen we dit nieuws<
Hallo allemaal,
Vanavond werd ik gebeld door de dierenambulance Doetinchem. Duppie is gevonden in de IJssel bij Doesburg, dat is hier 25 km vandaan. Ze is verdronken.
De dierenambulance heeft haar vanavond thuis gebracht en morgen zullen we haar begraven.
Waarschijnlijk is ze op de mistige oudejaarsdag te water geraakt, in de beek die achter ons land stroomt en kon ze de kant niet meer op vanwege de hoge en beijzelde sneeuwrand.
De beek is de afgelopen weken erg hoog geworden en stroomde ontzettend snel. Daardoor is ze meegenomen en konden ze haar hier 25 km vandaan pas weer vinden.
Ik kan er verder niet zoveel meer over zeggen dan dat ik het heel erg verdrietig vind.
Ik wil iedereen bedanken voor de hulp die is gegeven bij het zoeken naar Duppie en Billie.
Het is wel waarschijnlijk dat ook Billie in het water terecht is gekomen, zij is niet gevonden, maar er wordt naar haar uitgekeken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?