Ik heb er nog geen moment spijt van gehad!
Hij is zó lief en grappig!
Het is mijn vriendje,mijn maatje.
Als de da niet had meegewerkt was ik net zolang gaan zoeken naar 1 die het wel deed.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de eigenaar van de schapen tegen mij had gezegd dat wanneer de da het niet zou doen ik contact met hem moest opnemen dan zou zijn da het wel doen.
Achter schapen aan zitten en verwonden hier op het platteland is voor een hond echt een doodzonde, ik geloofde er niet in dat eens bloed geproefd het niet meer af te leren is. Mijn zoon en ik hebben er nog eventjes aan gedacht of hij zich in de stad wel zou weten te gedragen, daar zijn vaak geen schapen, maar je weet het niet misschien zou hij er naar opzoek gaan en onder een auto komen.Onze grootste angst was dat het een hond zou worden die van gezin naar gezin zou gaan, voor hem elke keer veel verdriet maar zeker ook voor het gezin die hem dan toch weer weg moest doen.
Bonkey is een geweldige hond, kan gewoon los lopen, de deur kan zelfs gewoon open zonder de stress “pas op de hond”. Alleen het kwijlen, afgelopen weekeind had ik eters en Bonkey schudden met de kop, de fladders vlogen in het rond en de visite voelde de spetters over de tafel vliegen. Mijn visite werd daar zo vies van dat ze geen hap meer gegeten hebben. Ik begrijp ook best dat het vies is, je ziet soms echt de klodders van de kastjes afdruipen. Maar we geven niet op er zal best wat aan te doen zijn, heb naar zijn gebit gekeken en zo te zien ziet dat er goed uit, maar ik ga wel naar de da want misschien zijn het wel zijn oren (hoeft hij ook niet meer zo vaak te schudden) en de tip van het bedelen ga ik ook wat aan doen, loopt hem niet meer de kwijl in de mond. Hij kreeg toch al niets want ik hou niet van een bedelende hond aan tafel, nu stuur ik hem naar de mand als we gaan eten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?