mijn berichten verdwijnen spoorloos ....

• Victor

Interessant, mijn berichten verdwijnen spoorloos van dit prikbord! Van anderen mensen niet trouwens. Raar hoor.

Victor

• <Elysa>

Wat voor berichten waren het dan? Waren het advertentie's, dan moet je ff lezen wat hier onder staat over advertentie's. Of waren het andere berichten, maar die verdwijnen toch niet zomaar? :S

• karin R

idd heb ik die verwijderd

• Victor

Nee, geen advertenties natuurlijk. Het ging over het zoeken van een tijdelijk opvang adres voor 2 hondjes, zodat bij één van de hondjes een pootje geamputeerd kon worden. Anders moesten ze worden afgemaakt. Lijkt me toch niet een advertentie. Of je moet al blind zijn in het lezen van die dingen. maar ja, kennelijk is Karin dat. Bang inkomsten te missen uit Google. Kennelijk belangrijker dan dieren. Ik snap het al helemaal.

• Xandra B.

Wij zitten hier niet op dat soort zielige berichten te wachten,hoor!

En het is wel degelijk een advertentie,want je biedt wat aan. (zielige hondjes)

Ja,wij zijn hier wat realistischer ten op zichte van dieren dan b.v. op het dierenRECHTENprikbord.

Maar ze zijn toch geplaatst?

Dus zeur niet!

• Funny

Hai Victor, jammer, sorry dat ik je heb doorgestuurd naar dit prikbord. Ik wist niet dat het beheerd werd door iemand die zich houdt aan haar eigen mening ipv aan de mening van Startpagina BV

(zie algemene voorwaarden Misschien kun je beter even Co zelf vragen (via het contactformulier van de startpagina dus niet via het contactformulier van dit prikbord. Mogelijk wil Co zo vriendelijk zijn als beheerder van zijn startpagina jou enig uitleg te geven.

Groet, Louisa

• Victor

Xandra,

Nee, ze zijn niet geplaatst. Ze zijn verwijderd! En het was geen advertentie! En ter informatie als zal jou dat wel niet interesseren. De hondjes zijn in een tijdelijk opvang gezin geplaatst zodat de operatie uitgevoerd kon worden en ze niet ge-euthaniseerd hoefden te worden. Al zal het jou wel niet veel uitmaken, volgens jou mag ik alleen maar op het dierenrechtenprikbord iets zeggen. Raaaaar.

Victor

• Xandra B.

Euthanaseren is minder erg voor een dier dan al dit gedoe,waar de dieren zelf helemaal niets van snappen.

Jullie zijn met jullie eigen eer en emoties bezig. Walgelijk!

• Victor

Deze hondjes zitten in een Nederlands asiel beste meid. Jij wilt dus dieren in Nederlandse asielen doden ipv helpen. Zie je dat zelf niet in? Met de dood kan je alles oplossen natuurlijk, maar we zijn er niet om te doden maar om te helpen. Ik ben trouwens niet emotioneel, ik probeer te helpen.

• Xandra B.

Ja,je bent wel emotioneel bezig,want je kan die hondjes niet los laten en ze laten euthanaseren.

Aan eer hebben dieren helemaal niets!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.