Plaats anders hier je verslag.
http://www.hondenforum.nl/plaza/
Hoi Victor,lees eigendlijk nu pas het geheel (schaam me diep).
Als eerst:je doet eigendlijk prachtwerk zo,met die bemiddeling voor asielhonden.
En als deze honden met de operatie nog lang en waardig en bovenal gezond hondebestaan hebben,vind ik ook ,dat ze die operatie verdienen.en dan is het nog fijner als ze een thuis vinden,waar jij voor bemiddeld.
Miss. kwam je wat verkeerd hier over,maar het neemt niet weg,dat je serieus met je werk bent.
Heel veel sucsess met deze zorgenkindjes.
( ) hoe gaat het er nu mee?
Ooh ja,weet je,ik denk dat Xandra niet zo kwaad is als het hier overkomt,en dat ze wel degelijk van dieren houd.Alleen kan men aardig van streek raaken als men verkeerd aangesproken word of anders.Xandra heefd nu eenmaal een strengere inzicht in dat soort dingen en is in dat opzicht aan een kant reeel,maar aan de andere kant wel degelijk emotioneel en denkt aan die hondjes verder in de toekomst…..van hoe gaat het verder met die diertjes en heefd het zin en een meerwaarde voor de diertjes om een zo'n zware operatie te doen(want amputatie is niet nix)zijn er positiefe vooruitzichten voor dit geval?dus daar zit altijd een overweging in.
Liefs Chrisd.
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?