Even ter jullie informatie: Victor is bemiddelaar voor asiels in Rotterdam. Hij bemiddelt voor dieren die daar (in Nederland) in het asiel zitten. Dit werk doet hij op vrijwilliger basis.
Groet, Louisa
En dat mag niet, moeten we allemaal zo'n slecht gevoel krijgen als jij ons probeert over te brengen. “Ze snappen het niet dus moeten ze dood en anders ben je emotioneel en dat is slecht”. Dat zeg je dus. Volgens mij ben jij een koud wezen niet tot emoties in staat. Geeft niet maar beschuldig mij dan niet van iets dat je zelf niet kan hebben. Ga ergens anders heen met je “ik haat dieren” club.
Wat ik vooral erg jammer vind is dat Startpagina BV probeert mensen/bezoekers “binnenboord” te houden.
Verwijzen naar andere startpagina's (de dochterpagina's) is de kracht van Startpagina.
Dat is precies de reden waarom ik Victor verwezen heb naar het dierenprikbord (waar ik nu enorm spijt van heb)
Iemand wegsturen naar een dierenRECHTENprikbord dat direct doorgeschakeld staat notabene naar dit dieren-prikbord, stuurt bezoekers wel volledig weg naar andere sites dan die van Startpagina. Niet erg slim dit gedrag.
Ook zeer onredelijk om iemand als Victor zoooo aan te vallen en zijn berichten te verwijderen omdat hij vrijwillig werkt voor Rotterdamse asielen en zn uiterste best doet voor de dieren in die asielen een plekje te vinden. Volgens de algemene voorwaarden van Startpagina doet hij niks fout.
Jammer.
Groet, Louisa
Kijk, ik ken je niet en het enige wat je hier komt doen is honden aanbieden en dit is prikbord waar je over dieren kan praten en discussiëren, voor het aanbieden van honden kun je elders terecht en als dat het enige is wat je komt doen, dan haal ik het weg, (overigens kost dit prikbord alleen maar tijd en brengt het niets op, behalve het plezier wat ik ervan heb)
zou je hier vaker komen en terloops melden dat je dit werk doet dan heeft je komst een heel ander doel.
Ik kom hier al 100 jaar en als ik bv m'n reu laat dekken en er komen leuke hondjes van waar belangstelling voor zou zijn………….snap je het verschil?
overigens ga ik er verder niet over discussiëren, leg 1x uit waarom ik het weghaal.
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?