2 hangbuikzwijntjes zoeken nieuw tehuis

• Erna123

Precies en geeft duidelijkheid en weer ideeën en inzichten .

• Xandra B.

Bijna

• Erna123

Verschil moet er blijven.

• karin R

en toch he! door al die discussies ben ik uiteindelijk heel anders gaan denken.

Ik ben het vaak met Xanda eens, maar snap ook heel goed dat je het dier een kans wil geven ze zullen het zeker goed hebben bij je,

maar ik kies er ook voor om geen buitenlandse hond te nemen.

verder maar geen discussie voeren he?

• Erna123

Haha nee Karin ik zal niet meer discussiëren hoor maar vond dit gesprek op zich wel boeiend zodra de scherpe randjes eraf gingen.

Liefs Erna

• Xandra B.

Dan ben jij een blijvertje. ;)

• karin R

je mag van mij discussieren hoor.

maar ik wilde niet meer zout in de wond strooien.

wie zei het ook al weer?

Onderzoek alles en onthoud het goede.

kan me de eindeloze discussies nog wel herinneren hier, je kon het haast niet bijlezen.

het had wel wat.

hele pagina's per avond.

• Erna123

Het doet idd nog heel veel pijn dat ze er niet is.

Voor mij is ze altijd zo lief geweest en voor wel meer mensen.

Maar ook de bloedende vingers als mensen tegen mijn verbod in toch te spelen met shanty.

Jij begreep precies waar ik het over had.

Ik vond het zelf best een goede discussie maar wel met de tranen stromend over mijn gezicht.

Gaat dat nog weg denk je dat grote verlies.

Mijn vriendinnetje en kameraadje die mij zelfs waarschuwde als mijn suikerspiegel te lag werd en dat zelf pas 10 minuten later voelde.

Ik ging altijd naar buiten met haar en bleef uren buiten want we hadden het dan ook gezellig en ik voelde mij trots en zelfverzekerd met Shanty.

We hebben heel wat kilometers erop zitten.

Groeten Erna

• karin R

nu na 2 jaar kan ik er over praten zonder tranen, tenminste…….meestal.

Ja dus het hele erge slijt, net als het verlies van je ouders enz.

vorig jaar heb ik Gizmo in moeten laten slapen, is vanaf 6 weken tot haar 20e jaar bij me geweest en daar ben ik lang zo verdrietig niet om geweest.

dat dier zag ik steeds minder worden, sliep veel, kwam niet zo vaak op schoot meer enz. toen ze ineens slecht at heb ik haar vrij snel laten inslapen, uiteraard nadat de DA had gekeken of er bv niets in haar bek zat, maar die dacht ook al dat het gewoon haar tijd was.

Maar een gezond dier…………vreselijk

• <Elysa>

Volgens mij slijt het idd wel maar heel soms als je dan weer iets hoort dan denk je toch weer aan je eigen hond en dan moet je toch nog steeds je tranen wegslikken, al is het nog zo lang geleden.