Hoi
Ik heb geen enkele spijt van wat ik heb gezegd en voel me ook in het geheel niet kinderachtig.Ik blijf bij mijn standpunt dat als je dieren kunt plaatsen bij iemand die er goed voor wil zorgen,ik dit eerder zou doen dan de arme beestjes heen en weer te slepen en iemand neer te halen door te beweren dat je een handelaar bent of gewoon gratis chins wil.
Als ik serieus genomen was met een goede gegronde uitleg was ik misschien niet zo boos geweest.
Ik denk ook dat een dier beter bij een vaste eigenaar kan zitten dan heen en weer gesleept.Er werd mij verteld dat heen en weer reizen beter was dan ze bij mij en mijn vriendin te plaatsen.
Ook was er geen sprake van het uit elkaar halen van de groep.
Misschien als de opvang wat meer moeite had gedaan om me fatsoenlijk te woord te staan,was het beter te volgen geweest.Zoals ik het nu zie moesten de beestjes eerst naar verweggistan en dan moesten wij er weer achteraan om ze daar weer op te halen.In mijn ogen totaal onzinnig dus.
Maar goed zoals ik al zei,de bedoeling was de chins een leuk leven te bieden in een liefdevolle omgeving,maar daar was ik blijkbaar niet geschikt voor.
Geeft niks hoor.er zijn nu eenmaal altijd mensen die het beter kunnen?
Verder vind ik mezelf absoluut niet kinderachtig,maar al zeg ik het zelf…………..iemand met een groot hart voor dieren.
Dus ik vond het gewoon een goed idee om mezelf beschikbaar te stellen.
Verder vind ik de reacties van Ester hier op het prikbord ook niet geweldig en liefdevol.
Mijn mening dus en ik schaam me hoegenaamd niet.
Enne…………als ik wil natrappen krijg je echt niet een beleefde reactie als bovenstaande.
konni