Wat zijn dat voor lui?

• Anna

Hoi Esther,

Ik heb niet de hele discussie gevolgd, maar toevallig jouw bericht/antwoord gelezen en jij lijkt mij wel iemand die er verstand van heeft. Vandaar het volgende: bij ons in het asiel (waar ik als vrijwilligster werk) hebben we een stuk of 4 chinchilla's. We proberen natuurlijk op allerlei manieren om het goed te doen, maar misschien doen we het wel verkeerd, Ze hebben een groot verblijf met een dichte kattenbak als hok, zaagsel op de grond, water en chinchilla voer. Maar bij ons is het wel zo dat het overdag behoorlijk druk is, terwijl het natuurlijk nachtbeestjes zijn. Ze komen dus ook overdags uit hun slaapplaats als we ze verzorgen en voeren. Is dat een probleem? Wat is nu eigenlijk de beste omgeving. We raken ze niet kwijt en willen het in de tussentijd ook zo goed mogelijk verzorgen. Laatst heb ik ze stro gegeven en dat vinden ze super: lekker knabbelen enzo. Heb jij misschien wat tips over huisvesting, voer en sociaal gedrag en hoe te zien wat vrouw/man is enzovoorts?

Alvast bedankt!

Anna

• Chinchas Chinchilla's

Martine,

Klopt we praten inderdaad langs elkaar heen.

Net als jij stop ik er mee. Zoals wij altijd zeggen op onze eigen Engelse Chinchilla Mailingslist “Genoeg is genoeg !”

Groeten, Esther.

• Chinchas Chinchilla's

Hoi Anna,

Zou je mij dit bericht ook nog even prive kunnen mailen op het adres: chinchas@cybercomm.nl.

Of als je mij jouw e-mail adres mailt, dan mail ik je even uitgebreid terug :-))

Groeten, Esther.

• Chinchas Chinchilla's

Hoi Annette,

Ik ben net gestopt :-))

Es.

• Annette

Oké!

Nieuw begin hier!

Groetties!

• konni

Oh wat spijtig zeg

Zoals je misschien niet snapt is dat mij niet verteld is dat er kooien bij waren omdat ze bij mij thuis gebracht zouden worden.Dus de scenes waar jij het over hebt daar was ik niet eens bij.

Maar je hebt gelijk hoor.Jij bent gewldig omdat je om twee uur snachts met een chin naar de da moet en ik ben gestoord omdat ik midden in de nacht en soms de hele nacht zorg dat er oude mensen met een medisch probleem acute hulp krijgen

(door mij) en de andere helft van mijn werk bestaat uit het verzorgen van kraamhulp en geboortezorg waardoor ik soms niet eens een uur of twee slaap.Maar das natuurlijk niets vergeleken bij jouw werk toch?

Of je moet mensen natuurlijk minder belangrijk vinden dan chins

Sorry maar ik houd ermee op.Jij denkt dat je alle feiten hebt en die heb je blijkbaar niet.Graag zou ik nog van je willen vernemen welke dreigementen ik zou hebben gebruikt,ben me ook daarvan niet bewust.Maar goed jij gelijk en ieder ander gek.

• anja

ja Antoinette dat doe ik ook.

in die tijd heb ik aan twee mensen iets te danken en dat zijn jullie twee.

Ik neem voor jullie mijn petje af.

jullie weten wel waarom.

groetjes anja en de beestenboel