Konnie,
Zo beleefd vind ik je reactie anders niet.
Hoe liefdevol is iemand die dagelijks, lees even heel goed mee dagelijks voor 280 Chinchilla's zorgt, daarom heen duizenden Chinchilla eigenaren en Chinchilla's helpt, Chinchilla's opvangt, de dieren helemaal opknapt op eigen kosten, haar baan heeft opgegeven om dit allemaal te kunnen doen voor de Chinchilla en hier geen gulden maar dan ook geen gulden mee verdient ?? En dit niet 1 jaar lang maar al 12 jaar lang !!!! Ik werk meer dan 16 uur per dag om te zorgen dat de Chinchilla in zijn algemeenheid een goed leven heeft en dat mensen iemand hebben om op terug te vallen als hun Chins een probleem hebben.
Niet liefdevol genoeg ??
Hoe vaak wordt jij regelmatig ‘s nachts je bed uit gebeld om een dier te helpen, nou ik regelmatig en of het nou 2.00 uur of 4.00 uur is de mensen mogen komen en we helpen het dier. Afgelopen zaterdag ben ik voor mensen terwijl ik doodziek was en koorts had, wel 5 uur bij de dierenarts gestaan om met mijn kennis over Chins hun dier te kunnen helpen. De Chin is gered en ik dook pas om 2.00 uur ’s nachts helemaal gebroken mijn bed in, om er vervolgens weer om 6.00 uur die zelfde ochtend uit te worden gebeld om andere mensen met hun Chinchilla te helpen, ook dit dier heeft het door mijn kennis gered. En voordat iedereen weer over mij heen valt dat ik stink of arrogant ben, als je 12 jaar Chinchilla's hebt en het hebt moeten leren met vallen en opstaan, dan heb je wel kennis van deze dieren. Ik werk iedere dag fulltime met mijn Chins en met Chins van andere mensen, werk samen met een dierenkliniek om de Chins die daar ziek binnen komen te helpen en verzorg geheel de nazorg op zieke Chinchilla's die in deze kliniek worden binnen gebracht. Niet liefdevol genoeg ?????
Vertel eens wat heb jij de afgelopen 12 jaar liefdevol gedaan voor Chinchilla's ??