Wat zijn dat voor lui?

• Gandr

Anita schreeuwt niet, Anita is visueel gehandicapt en kan alleen die grote letters beter lezen. Als je daarover meer had willen weten had je de andere stukjes van haar kunnen opzoeken en kunnen zien dat ze bijna alles in Caps Lock schrijft…

Ook berichtjes aan haar worden in Caps Lock geschreven.

Aan de andere kant had het ook kunnen zijn dat ze per ongeluk zonder het zelf in de gaten te hebben de Caps Lock aan had staan, maar in dit geval is dat dus niet zo.

Vandaar dus dat alles bij haar in het groot geschreven is. Had je niet kunnen weten, kan gebeuren…

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Chinchas Chinchilla's

Konnie,

Zo beleefd vind ik je reactie anders niet.

Hoe liefdevol is iemand die dagelijks, lees even heel goed mee dagelijks voor 280 Chinchilla's zorgt, daarom heen duizenden Chinchilla eigenaren en Chinchilla's helpt, Chinchilla's opvangt, de dieren helemaal opknapt op eigen kosten, haar baan heeft opgegeven om dit allemaal te kunnen doen voor de Chinchilla en hier geen gulden maar dan ook geen gulden mee verdient ?? En dit niet 1 jaar lang maar al 12 jaar lang !!!! Ik werk meer dan 16 uur per dag om te zorgen dat de Chinchilla in zijn algemeenheid een goed leven heeft en dat mensen iemand hebben om op terug te vallen als hun Chins een probleem hebben.

Niet liefdevol genoeg ??

Hoe vaak wordt jij regelmatig ‘s nachts je bed uit gebeld om een dier te helpen, nou ik regelmatig en of het nou 2.00 uur of 4.00 uur is de mensen mogen komen en we helpen het dier. Afgelopen zaterdag ben ik voor mensen terwijl ik doodziek was en koorts had, wel 5 uur bij de dierenarts gestaan om met mijn kennis over Chins hun dier te kunnen helpen. De Chin is gered en ik dook pas om 2.00 uur ’s nachts helemaal gebroken mijn bed in, om er vervolgens weer om 6.00 uur die zelfde ochtend uit te worden gebeld om andere mensen met hun Chinchilla te helpen, ook dit dier heeft het door mijn kennis gered. En voordat iedereen weer over mij heen valt dat ik stink of arrogant ben, als je 12 jaar Chinchilla's hebt en het hebt moeten leren met vallen en opstaan, dan heb je wel kennis van deze dieren. Ik werk iedere dag fulltime met mijn Chins en met Chins van andere mensen, werk samen met een dierenkliniek om de Chins die daar ziek binnen komen te helpen en verzorg geheel de nazorg op zieke Chinchilla's die in deze kliniek worden binnen gebracht. Niet liefdevol genoeg ?????

Vertel eens wat heb jij de afgelopen 12 jaar liefdevol gedaan voor Chinchilla's ??

• Chinchas Chinchilla's

Martine,

Ik word echt moe hiervan en ben ook niet meer van plan om nogmaals uit te gaan leggen hoe het zat. Dat heb ik net namelijk al weer aan je vriendin Konnie gedaan.

Ik denk dat Annette gelijk heeft het Hebben was schijnbaar erg belangrijk, net als het feit dat jullie toen en nu jullie zin niet krijgen. Om op de woorden van jouw vriendin Konnie terug te komen: kinderachtig….

• Chinchas Chinchilla's

Dat spijt me heel erg voor Anita, mijn oprechte excuses :-)

Esther.

• martine

Nee, ik leg het ook niet meer uit. Dan moet je maar eens lezen hoe het zat. Konni en ik hebben hetzelfde verhaal. Als jij liever wilt horen dat het ons om “het hebben van” ging, dan moet je dat maar geloven. en ik snpa je opmerking over je zin niet krijgen helemaal niet, maar dat hoeft ook niet. Ik hoef niets van jouw commentaar te snappen, want wij praten compleet langs elkaar heen. In mijn vorige bericht heb ik geprobeerd de gemoederen ietwat af te koelen door te vermelden dat ik je werk waardeer, maar de ervaring die wij met je stichting gehad hebben niet positief was. als we dan nog even door gaan zeuren en jij niet wilt toegeven dat het misschien door wederzijdese misverstanden anders is gelopen dan had gekund, dan laat maar da-hag

martine

• ANITA

weet genoeg hoor doei Chinchas Chinchilla's schreef:

>

> Anita,

>

> je begint wat zaken door elkaar heen te halen, ik heb zoiets

> helemaal niet gezegd. Wat betreft het dumpen van dieren, denk

> je niet dat ik hier van op de hoogte zou zijn met een opvang ?.

>

> Esther.

• ANITA

dan meot je toch eens alles terug gaan lzen

• Annette

Martine,

op dit moment heb ik alles nog eens nagelezen, en bovenstaande was jouw aanleiding-gevende bericht. Waarom gooi jij eigenlijk zoiets op internet? Je zegt dat je iets had gelezen op een andere berichten-site, en gelijk kom jij met zo´n verhaal aan. Zo van : nog effe een trap extra nageven. En je weet zelf donders goed dat de meeste mensen voor jou opkomen, omdat je vaker met je snufferd op dit prikbord staat. Omdat mensen jou ‘kennen’. Ik kan wel weer een bericht onder aan deze site plaatsen, maar ik had het gevoel dat het beter was om de oorzaak, de ‘wortel’ van dit verhaal eens bij de kop te pakken. Dus dat ben jij. Wees een meid en als je het echt ‘uitgevochten’ wilt hebben, pak dan de foon en praat het uit met Esther, al heb ik het idee dat je daar voor te koppig bent. Maar hou op zo´n discussie uit te lokken op een prikbord voor dieren, dit voor NU en in het gevolg.

• ANITA

OK EXCUSES AANVAARD

IK KON NEIT METEEN TERUG REGEAGEN

MAAR GRANDR WAS ME ENT VOOR EN BEDOELD HET GOED

ZAL JE VOORTAAN EERST ALS JE WAT TE ZEGGEN EERST GOED WILLEN LEZEN

ANITA

Chinchas Chinchilla's schreef:

>

> Dat spijt me heel erg voor Anita, mijn oprechte excuses :-)

>

> Esther.

• Claudia

Hallo luitjes!

Ga zo door, erg vermakelijk dit….not! Hebben jullie zelf niet door dat jullie er toch niet uitkomen zo? Ga even privé mailen ofzo, scheelt een he-le-boel ruimte hier. Wat een gezeik zeg…pffffff.

Groetjes Claudia.