Vrouwen houden van dieren.. Waarom?

• <Elysa>

Ze willen een jaquar in de garage..

Ze willen een hengst in bed..

En ze willen een ezel die alles voor ze betaald! :D

• Jeannette

Whoehaha, en een paard in de gang!

• <Elysa>

Een paard in de gang is letterlijk Jeannette, maar ik bedoelde het anders.. Maar ik denk dat jij dat ook wel weet! ;) Want je hebt er een OT van gemaakt! :D

• camil

Wij mannen houden van oesters, als ze stinken flikkeren we ze gewoon weg…:P

• <Elysa>

Ja ja, maar wat ik het eerste zei daar heb jij als man mooi niet van terug..B)

• camil

Wat jij als eerste zei kan je niet zo snel typen…namelijk al 100 keer gehoord, mijn reactie was daar in tegen origineel.

• <Elysa>

Ik ken nog een gezegde, en dat slaat wel een beetje op jou…;)

Mannen willen maar één ding………………………………GELIJK HEBBEN!! :D

• Christiane Dammann(chrisd.)

Oeps die zit.Zo een mannetje heb ik ook.Als hij het gras zwart vind,laat ik het maar zo.Maar zet hem wel voor het blok: hij laat wel eens de hond uit en die Po$&t alleen maar op gras.Nou,dan vraag ik aan hem of de hond dan op GROEN gras mak Po$&en,want zwart gras is verbrand gras(dus krijgt die toch gelijk)maar daar Po$&t mijn hond nie op.

Tja dan lacht die weer ,en dan is het gras ook bij hem ineens weer groen.dus Moraal:de vrouw heefd gewonnen.>:D<

Liefs Chrisd.

P.S.het mag dan een oudgezegte zijn van die 1.post,maar het meest wel zo waar als een koe(hi hi slaat ook nergens op hi hi.)

• Christiane Dammann(chrisd.)

Schreef:

——————————————————-

> Ik ken nog een gezegde, en dat slaat wel een

> beetje op jou…;)

>

> Mannen willen maar één

> ding………………………………GELIJK

> HEBBEN!! :D

en een dikke Auto onder hun Achterste. >:D< :D

• <Elysa>

Maakt niet uit of het wel of niet ergens op slaat, ik zeg ook wel ens iets wat dus nergens op slaat hahaha (ik lach er zelf om) B)-