Vrouwen houden van dieren.. Waarom?

• camil

Hm met een ondertoontje he, weetje wat ik weet het goed gemaakt..Jullie vrouwen hebben ons niet nodig helemaal waar jullie kunnen je eigen boontjes wel doppen.

Kom alleen niet zeiken als je auto stuk is…

• <Elysa>

Nee hoor ik zeur niet als me auto stuk is die breng ik naar me broer die is automonteur hahaha

• Christiane Dammann(chrisd.)

:D ja Camil,moet je wel gelijk geven in de zin,dat oesters lekker zijn,maar men moet ze wel Leren eten.

Hi Hi,weet je Camil,aan diskwalificatie's doen we niet.Want iedereen heefd de zelfde kleur P….p,daarmee wil ik zeggen,iedereen heefd zijn kwaliteiten en alzo zijn gebreken of fouten,daar zijn we mens voor,toch? En reken maar dat we goed zijn voor dieren.

hey Camil,leuk om je terug tezien.En eeh kan best gezellie zijn tussen al die dames hoor.>:D<

Tja,en als je met iets nieuws en orgineels komt,zijn Dames zo,dat er altijd tegengas komt.Als vent zijnde is men dat toch gewend?:D

Liefs Chrisd.

P.s.Naam doet vermoeden,dat ik een man ben.Nee ben ook een dame van respectable leeftijd.:P

camil Schreef:

——————————————————-

> Hm met een ondertoontje he, weetje wat ik weet

> het goed gemaakt..Jullie vrouwen hebben ons niet

> nodig helemaal waar jullie kunnen je eigen

> boontjes wel doppen.

>

>

> Kom alleen niet zeiken als je auto stuk is…

Naaaaaau,ik doe dat wel,zeuren als de Auto stuk is hoor.

Want wij dames kunnen nou ook weer niet alles hoor,maar wel heel veel.

Oh ja ik eet ook geen wild en kikkerbilletjes,kreefd,of andere exotis of zeldsaam dier.Ook eet ik Geen Paard,want daar ben ik mee opgegroeid,en het is eigendlijk nog een edel dier.

Liefs Chrisd.

Schreef:

——————————————————-

> Nee hoor ik zeur niet als me auto stuk is die

> breng ik naar me broer die is automonteur hahaha

Mazzelpik.>:D<

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Paardenbiefstuk eet ik wel en paardenmetworst ook, maar geef mij maar gewone biefstuk en metworst want eigenlijk heeft het een raar smaakje, paardenvlees..

• <Elysa>

:D

• camil

komt goed uit dat je van dieren houdt, want ik heb de lul van een olifant.

Hey Camil,Kom es met iets orgineels en niet van die ordinaire dingen.

GROW UP JO>:D<

liefs Chrisd.

• <Elysa>

Ik vind het wel een goeie hahaha En origineel vind ik hem ook want die heb ik nog niet eerder hier gelezen hahaha