Vrouwen houden van dieren.. Waarom?

• <Elysa>

Niet alleen mannen willen dat hoor, dat wil ik ook wel! :P

• mitzy

Gewoon zeggen

Ja ,schat,,,, Ja hoor:P

hihi

• greet

hoi elysa,

die reactie was dus duidelijk een man die zich in zijn kruis getast voelt.;)

groetjes greet

• <Elysa>

Ja Greet dat denk ik ook, want hij laat zich niet meer zien met al die vrouwen…:D

• Christiane Dammann(chrisd.)

Schreef:

——————————————————-

> Ja Greet dat denk ik ook, want hij laat zich niet

> meer zien met al die vrouwen…:D

Zo is dat.En dan zeggen:vrouwen het zwakkere geslacht.Lekker poeh met z'n allen staan we sterk Yiieha.(tu) >:D<

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Maar het is ook wel zo dat we natuurlijk die enkele man die hier op een berichtje reageerd maar meteen wegjagen, dat moeten we dus niet doen..B)-

• Christiane Dammann(chrisd.)

Ach Elysa,weet je,een vent met een beetje Ballen, laat zich toch niet wegjagen van een dierenprikkie?met het overdeel aan Dames.Ik zou me als vent zijnde juist lekker voelen.kun je toch pronken met een eigen Harem.>:D< :D

Het is toch heel logis,dat men als het waren getoetst werd,als je als Kerel tussen al die dames reageerd,als men eerst nooit de gene hiero zag.

Dus ik vind er geen sprake van wegjagen.Oke even geschrokken,maar ja wij bijten niet hoor,alleen als ze lelijk doen,Toch? (:D:D

Dus dierenvrienden(mannen)Komt U maar,is wel leuk een gemengte group hier.:P

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Nee hoor als ze lelijk zijn bijt ik ook niet, want we kunnen ze toch niet zien hahaha

• camil

bij deze heeft Elysa zichzelf gediskwalificeerd, ik kan geen enkele zin vinden waaruit blijkt dat ik GELIJK wil hebben, of daartoe een poging waag…enige wat ik zeg is dat ik iets orignineels heb bedacht…En oesters zijn echt lekker hoor…. dus wees maar een beetje lief voor de diertjes he

• <Elysa>

Oké oké oké bij deze krijg je dan toch gelijk van mij..:D Want gediskwalificeerd wil ik natuurlijk niet worden..;)

En ik ben voor alle dieren lief hoor maar opeten doe ik niet alle dieren want bijvoorbeeld kreeften en kikkerbilletjes en ganzenlever eet ik dus echt niet omdat dat niet diervriendlijk wordt verwerkt..