Vrouwen houden van dieren.. Waarom?

• Christiane Dammann(chrisd.)

Naaaau,ik vind het een beetje kinderlijk en nou niet bepaald volwassen en van het ordinaire af.

hier zit nix orgineels aan.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Ach weet je, je moet het gewoon zien als een geintje, moet toch ook kunnen?!B)

Tja ik wil het best als een geintje zien,maar dan nog,kies dan een beetje wat betere wordenschat en formulering,notabene is het toch een openbaar prikboord en dan vind ik,kun je wel grappen maar wel een beetje fatsoenelijk houden.

liefs Chrisd.

• camil

overeenkomst tussen vrouwen en kaugum..beiden blijven plakken..naar loop van tijd verdwijnt de smaak

• camil

ik weet dat mijn laaste berichtjes wat laag van aard zijn.maar zie het als een wanhoops daad…tenslotte ben ik hier zwaar in de minderheid….

• karin R

Paardenworst is zalig en een paard heeft veel meer vrijheid gehad dan bv een koe of varken en heel veel meer dan de kip en liefst hollandse paarden omdat ie dan geen ellendig lange reis achter zich heeft.

dus voor het diervriendelijke kun je het beter wel eten dan een runderlappie.

ik eet ook graag hertenbiefstuk, ook al veel diervriendelijker, beetje duurder maar wel heerlijk.

oh en met een keer kaas oid neem ik ook genoegen op z'n tijd dus ik eet niet alle dagen vlees, maar ben er wel dol op al vind ik dat een rottiger trekje van mezelf.

• karin R

Hou je aub in wb je taalgebruik, ook kinderen lezen mee.

En ja, die van mij komen ook thuis met ergere uitspraken, maar ik wil het toch een beetje netjes houden hier, niet alles moeten we gewoon gaan vinden, toch?

• karin R

tip: neem af en toe een ander kauwgommetje “eenling onder ons”

• camil

als je af en toe een ander kaugompje neemt, wordt je gezien als een klootzak terwijl statistisch is aangetoond dat er meer vrouwen dan mannen zijn die hele 3 packs sportlife in nemen

camil Schreef:

——————————————————-

> ik weet dat mijn laaste berichtjes wat laag van

> aard zijn.maar zie het als een wanhoops

> daad…tenslotte ben ik hier zwaar in de

> minderheid….

Juist DAARom zou je wat beter met je uitspaken kunnen omspringen,krijg je ook wat meer respect en word je door de dames op handen gedragen.

Dus waanhoopsdaden met laag wordenschat kom je er niet,snap je.

Zeg Camil,heb je ook huisdieren?vertel,vertel.

Ooh ja,een ander kauwgumpje is heus niet verkeerd hoor,zolang je er niemand mee kwetst snap je mijn bedoeling?En dan ben je ook geen juist ja(verkeerd woord)(hoe vind je die?) :)o

Liefs Chrisd.